Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
Uiteraard houden we je graag op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt per e-mail de volgende updates:
- Hoera, je hebt een bestelling geplaatst. Binnen een uur ontvang je een bestelbevestiging en we gaan direct voor je aan de slag.
- Zodra jouw bestelling is ingepakt en naar je onderweg is, ontvang je van ons een track & trace code waarmee je de status in de gaten kunt houden bij onze bezorgpartners.
- Zodra de bezorger met jouw bestelling onderweg is, geven we je een seintje zodat je de waterkoker vast aan kunt zetten. Je kunt in ieder geval bijna van jouw spoons gaan genieten.
- Nadat we je bestelling hebben bezorgd, ontvang je ook hiervan een bevestiging.
Betaal ik bij jullie verzendkosten?
Uiteraard maken we het graag zo aantrekkelijk mogelijk om online je bestelling te plaatsen. We bezorgen je bestelling vanaf €20 kosteloos. Voor bestellingen binnen Nederland onder €30 betaal je €6,95 verzendkosten.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. Wij streven er daarom naar je bestelling (mits op werkdagen, voor 16:00 uur besteld), de volgende dag bij je te leveren. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track & trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track & trace code in de gaten.
Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. De huidige levertijden vind je op onze website.
Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
Retourneren
Wilt u uw pakket retour sturen? Lees dan de volgende informatie goed door. Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via iinfo@deliunited.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd, de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen of er is meer dan 3 lepels gebruikt dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Retouradres: Deli United B.V., Wateringweg 60, 2031EJ te Haarlem